Serdecznie witam wszystkich! Strona ta przeznaczona jest tylko dla ludzi odważnych, śmiało stojących w obliczu NIEZNANEGO, nie bojących się NIEPOJĘTEGO, wolnych od ludzkich wyobraźni i mniemań na temat duchowści i Boga oraz celu naszego istnienia. Strona ta nie jest przeznaczona dla zniewolonych tradycją ludzką oraz tych co nie poszukują uczciwie PRAWDY. Tutaj są umieszczone informacje od bezcielesnych, wielowymiarowych ISTOT ŚWIATŁA na temat nadchodzących REWOLUCYJNYCH zmian ŚWIADOMOŚCI ludzkości pomagających w osiągnięciu celu naszego obecnego przeznaczenia, DOSKONAŁOŚCI. Osiągnięcie statusu istoty SUWERENNO-INTEGRALNEJ.

CHWILOWA PRZERWA

W związku z tym, że na stronie jest do mnie kontakt, otrzymuję sympatyczne maile nie tylko opisujące Państwa osobiste doświadczenia, ale też i pytania dlaczego nie ma następnych wpisów.
Pragnę wyjaśnić, że od kilku miesięcy wykonuję pewien projekt, który wymaga prawie 100%-go zaangażowania.
Z tego powodu nie mam czasu na odpowiadanie na maile, a jeśli odpowiadam to z bardzo dużym opóźnieniem, za co przepraszam.

By pisać potrzebuję skoncentrowania i skupienia, a teraz całe moje skupienie i uwaga jest poświęcona na realizację pewnego projektu, którego pewien etap kończy się na początku marca i wtedy zamierzam dokończyć te wpisy, jakie zacząłem jeszcze w tamtym roku, ale nie zdążyłem je napisać.

Dziękuję za wyrozumiałość.

Osoby, które dopiero zaczęły czytać wpisy zadają dużo pytań, na które jest odpowiedź w innych moich wpisach, dlatego tym trudniej mi jest odpowiadać na maile opisując to samo, co już jest w innym miejscu napisane.

Z własnego doświadczenia wiem, że odpowiedzi na pytania przychodzą, ale trzeba być cierpliwym i spokojnym.
Nie raz pragnąłem znać odpowiedź na jakieś pytanie i jak ją otrzymałem, to wydawało mi się, że zrozumiałem, a po jakimś czasie, jak doszła dodatkowa wiedza, to wtedy przypominało mi się, że za szybko dostałem odpowiedź na pytanie, przez co pobieżnie zrozumiałem.
Także pytania są bardzo dobre, ale ci, co odpowiadają, mówię o tych tzw. wyższych istotach, czasami nie chcą odpowiedzieć na pytanie, bo może zostać pobieżnie zrozumiane, a bardziej ich interesuje głębsze uświadomienie tematu z pozoru niepowiązanego, bo to tylko pozór, a potem okazuje się, że ten temat głębiej przygotowuje na przyjecie odpowiedzi.

 

Chmurka tagów

