Serdecznie witam wszystkich! Strona ta przeznaczona jest tylko dla ludzi odważnych, śmiało stojących w obliczu NIEZNANEGO, nie bojących się NIEPOJĘTEGO, wolnych od ludzkich wyobraźni i mniemań na temat duchowści i Boga oraz celu naszego istnienia. Strona ta nie jest przeznaczona dla zniewolonych tradycją ludzką oraz tych co nie poszukują uczciwie PRAWDY. Tutaj są umieszczone informacje od bezcielesnych, wielowymiarowych ISTOT ŚWIATŁA na temat nadchodzących REWOLUCYJNYCH zmian ŚWIADOMOŚCI ludzkości pomagających w osiągnięciu celu naszego obecnego przeznaczenia, DOSKONAŁOŚCI. Osiągnięcie statusu istoty SUWERENNO-INTEGRALNEJ.

SERIA NIEZGODNA

Coraz trudniej jest mi się skupić na pisaniu o moich doświadczeniach.
Jakbym świadomością widział istotę o niewyobrażalnych możliwościach, która poprzez tzw. życie wpływa na mnie.
Osiągam poziom myśli, że wydaje mi się to niemożliwe, by pokonać ten system tej istoty. Chociaż przychodzą mi ciche myśli, że jest rozwiązanie, ale ktoś inny, jeszcze potężniejszy zdolnościami i możliwościami, chce bym doświadczył i nasycił się natłokiem zajęć aż do upadłego.
Taka analogia, ostatnio koń padł we Wrocławiu na Rynku.
Ponoć z przemęczenia, niedożywienia, złego traktowania.
Odezwało się mnóstwo obrońców zwierząt.
W dzisiejszych czasach TV, kino itp. pokazuje zabójstwa, morderstwa ludzi jako coś normalnego, ale zwróćcie uwagę, że jak człowiek męczy zwierzę, to podnosi się lament różnych organizacji tzw. obrońców praw zwierząt.
Abyście mnie źle nie zrozumieli, oczywiście jestem za godnym traktowaniem zwierząt i sam nie lubię jak ludzie znęcają się nad zwierzętami. Uważam taki stan za uwłaczający godności ludzkości.
Kiedy dowiedziałem się, że padł koń we Wrocławiu na Rynku, to od razu jakby z cienia pojawił się ktoś i mi powiedział, że to, co się dzieje na Ziemi, jest cieniem tego, co się dzieje „w górze”, czyli na wyższych poziomach świata. Powiedział mi, że ludzkość była traktowana lekceważąco i bezkarnie znęcano się nad nią, ale teraz, gdzieś tam, ktoś tam, z kimś tam, stworzył ruch obrońców ludzkości i dzisiaj złe traktowanie człowieka przez wyższe cywilizacje, istoty, jest uznawane za złe i jest karane.
Oczywiście tam też są frakcje, które walczą przeciw sobie i to już nie jest tak traktowane.
Ta fala tego, co „w górze”, po pewnych modyfikacjach przechodzi na nas i nagle czujemy potrzebę obrony praw zwierząt jako analogii do praw ludzkości.
Po zakończeniu brutalnego filmu, gdzie ludzie mordują się bestialsko między sobą, widzimy nagłówek i informację, że żadne zwierze nie uległo wypadkowi oraz, że nie doświadczyło męczenia.
Ten wzorzec przyszedł „z góry”.
Nadchodzą następne wzorce, jakich jeszcze teraz nie ma.
Na razie ja doświadczam dosłownie inteligentnego męczenia mnie, wykorzystując mój charakter.
Opiszę to jutro lub pojutrze.
Jednak dzisiaj chcę napisać o serii Niezgodna.
Jest to trylogia.
Autorka tej trylogii twierdzi, że pomysł na napisanie książki powstał jako nagłe objawienie.
Oczywiście Hollywod nakręcił serię: Niezgodna, Zbuntowana i ostatnia Wierna.
Obejrzałem wszystkie części i powiem, że zrobiło to na mnie wrażenie.
Widzę jak szeroko jest zakrojony przez wyższe istoty plan uświadamiania ludzkości. Działają w tle, inspirując do napisania książek, nakręcenia filmów i coraz śmielej pokazują to, co można od wieków znaleźć, jak się odpowiednio szuka w starych pismach.
Polecam obejrzeć te trzy filmy.
Podobały mi się pierwsze dwie części, ale ostatnia, jako kontynuacja, to zrobiła na mnie największe wrażenie.
Jak oglądałem Wierną, to miałem mnóstwo analogii i odniesień do Biblii i innych pism.
Widać wyraźnie świat stworzony jako doświadczalny świat, obserwowany najnowszymi technologiami z ukrycia. W pierwszym świecie ludzie żyją z ograniczoną świadomością i toczą pomiędzy sobą walkę, która jest na rękę „wyższej istocie”, która zarządza swoim, przydzielonym jej, „wyższym światem.” Okazuje się, że ten wyższy świat ma nad sobą jeszcze „wyższy świat”,  który wie o nadużyciach na ludziach, ale patrząc na ludzi dochodzą do wniosku, że trzeba im pozwolić się wybić, bo charakter ludzkości dowodzi, że nie należy im się życie, że nie są godni życia.
Oglądając ten film, widziałem wręcz namacalnie te wersety z Biblii:

Ks. Habakuka 2:13, Biblia Warszawska
Czyż nie pochodzi to od Pana Zastępów, że ludy mozolą się nad tym, co pożera ogień, a narody trudzą się nad tym, co nie ma wartości?

Ks. Kaznodziei Salomona 5:7, Biblia Warszawska
Jeżeli widzisz, że w kraju ubogi jest gnębiony i że prawo i sprawiedliwość są gwałcone, nie dziw się temu, bo nad wysokim czuwa wyższy, a jeszcze wyższy nad tamtymi.

Psalm 14:2, Biblia Warszawska
Pan spogląda z niebios na ludzi, aby zobaczyć, czy jest kto rozumny, który szuka Boga.

A poniżej cytaty z szerokiego opisu stosunku „niebios” do króla perskiego, żyjącego w dawnych czasach. Król, który doświadczył bycia człowiekiem doprowadzonym do poziomu zwierzęcia i potem powrotu na tron jako silny i doświadczony władca wychowany bezpośrednio przez „niebiosa”, które kluczem do sukcesu uważają świadomość władzy „niebios.”

Ks. Daniela 4:23, Biblia Warszawska
A to, że polecono pozostawić pień korzenny drzewa, znaczy: Królestwo twoje będzie ci zachowane, gdy poznasz, że władza należy do niebios.
…………
4:29 Będziesz wypędzony spośród ludzi, będziesz mieszkał ze zwierzętami polnymi, trawą jak bydło będą cię karmić i siedem wieków przejdzie nad tobą, aż poznasz, że Najwyższy ma władzę nad królestwem ludzkim i że je daje temu, komu chce.
………….
4:31 A po upływie dni ja, Nebukadnesar, podniosłem oczy ku niebu; a gdy znowu rozum mi powrócił, wtedy błogosławiłem Najwyższego, a Żyjącego wiecznie chwaliłem i wysławiałem, gdyż jego władza jest władzą wieczną, a jego królestwo z pokolenia w pokolenie.
4:32 A wszyscy mieszkańcy ziemi uważani są za nic, według swojej woli postępuje z wojskiem niebieskim i z mieszkańcami ziemi. Nie ma takiego, kto by powstrzymał jego rękę i powiedział mu: Co czynisz?

Miałem jeszcze wiele analogii, wersety mówiące o tym, że zanim Lucyfer upadł, prowadził rozległy handel z wieloma światami na bardzo wysokim poziomie bystrości i mądrości.
Zajęłoby to jednak dużo miejsca, więc je nie cytuję.
Polecam obejrzeć tą serię.
Ja zobaczyłem to, o czym się mówi: Bańka w Bańce, Bańka w Bańce, Bańka w Bańce.
W tym samym czasie ja doświadczam mozołu na dużą jak dla mnie skalę, ale to już opiszę w następnym wpisie.
Nie wiem, czy dobrze opisuję, ale dla mnie to wszystko, co ostatnio piszę, zazębia się i tworzy całość.

Chmurka tagów

