Serdecznie witam wszystkich! Strona ta przeznaczona jest tylko dla ludzi odważnych, śmiało stojących w obliczu NIEZNANEGO, nie bojących się NIEPOJĘTEGO, wolnych od ludzkich wyobraźni i mniemań na temat duchowści i Boga oraz celu naszego istnienia. Strona ta nie jest przeznaczona dla zniewolonych tradycją ludzką oraz tych co nie poszukują uczciwie PRAWDY. Tutaj są umieszczone informacje od bezcielesnych, wielowymiarowych ISTOT ŚWIATŁA na temat nadchodzących REWOLUCYJNYCH zmian ŚWIADOMOŚCI ludzkości pomagających w osiągnięciu celu naszego obecnego przeznaczenia, DOSKONAŁOŚCI. Osiągnięcie statusu istoty SUWERENNO-INTEGRALNEJ.

JA JESTEM KROM

Dla odważnych i tych co śmiało i szczerze szukają stałego kontaktu z Prawdą.
Dla tych co wyzwolili się z więzów Hierarchii i „grzech”, „zbawienie”, „pokuta”, „piekło”, „niebo” oraz inne elementy więzów już nie mają wpływu na nich.
Coraz większa PRAWDA objawia się temu, który staje się coraz bardziej wolny od zmanipulowanych reguł i zasad jakie nam się narzuciło jako PRAWDĘ, by w ten sposób nas zniewolić.
Jak wyzwolicie swoją świadomość pod wpływem poniższego tekstu to objawi się wam z czasem większa PRAWDA.
DROGA Z PRAWDY W PRAWDĘ.
Dla otwartych umysłów.
Ci co teraz nie zrozumieją wiadomośc niech się nie zrażają.
Jednych światło oświeca innych razi, jak się przystosują z czasem to co teraz razi będzie im świecić.
W biblii projekcja Boga mówiła o sobie JA JESTEM i na tamte czasy był to koniec imienia Boga.
Polecam zapoznać się z:

JA JESTEM KROM .   

Chmurka tagów

