Serdecznie witam wszystkich! Strona ta przeznaczona jest tylko dla ludzi odważnych, śmiało stojących w obliczu NIEZNANEGO, nie bojących się NIEPOJĘTEGO, wolnych od ludzkich wyobraźni i mniemań na temat duchowści i Boga oraz celu naszego istnienia. Strona ta nie jest przeznaczona dla zniewolonych tradycją ludzką oraz tych co nie poszukują uczciwie PRAWDY. Tutaj są umieszczone informacje od bezcielesnych, wielowymiarowych ISTOT ŚWIATŁA na temat nadchodzących REWOLUCYJNYCH zmian ŚWIADOMOŚCI ludzkości pomagających w osiągnięciu celu naszego obecnego przeznaczenia, DOSKONAŁOŚCI. Osiągnięcie statusu istoty SUWERENNO-INTEGRALNEJ.

HOLODEK

Znowu milczałem, bo jestem wręcz zalany wiedzą wielopoziomową i to, co piszę jest próbą przetłumaczenia na język ludzki tej wiedzy, jaką otrzymuję.
To, co opisuję od kilku lat nie da się pojąć czytając jeden lub kilka wpisów.
Taka próba zrozumienia jest skazana na niepowodzenie i może wywołać wręcz odwrotny, niż zamierzony skutek.
Tak jak pisałem wcześniej, interesują mnie rzeczywistości nie tylko dostrzegalne oczami.
Niektórzy trafnie zauważyli, że czytając moje wpisy widzą przemianę, jaką przechodzę.
Tak właśnie jest.
Nie piszę wpisów jako guru, znający prawdę i tylko prawdę.
Ja doświadczam wielu niezrozumiałych dla mnie doznań i wielu zrozumiałych, i próbuję je opisać, by były inspiracją dla innych na ich własnej drodze doświadczania wyższych rzeczywistości.
Jestem uświadomiony przez istoty „nie stąd” i „z poza”, że jest realizowany pewien plan i właśnie zbliża się czas wzmożonej aktywności ludzi, którzy odpowiedzą na wezwanie tych istot „z poza”.
Od razu wyjaśnię, co znaczy „nie stąd” i „z poza”.
Posługuję się cytatami z Biblii i wyjaśnię dlaczego.
Tak jak wspominałem wcześniej, Biblia nie jest dla mnie Słowem Bożym, ale wierzę na podstawie osobistych doświadczeń, że zawiera w sobie Słowo Boże.
Obecnie patrzę na Biblię jako na program napisany przez Zarządców próbujących wg ich mniemania tworzyć swój plan, nie wiedząc, że w tle są wykorzystywani przez Prawdę, znaną nam jako Bóg, do czynienia swojej woli.

Ks. Kaznodziei Salomona 5:7, Biblia Warszawska
Jeżeli widzisz, że w kraju ubogi jest gnębiony i że prawo i sprawiedliwość są gwałcone, nie dziw się temu, bo nad wysokim czuwa wyższy, a jeszcze wyższy nad tamtymi.
Ewangelia wg Tomasza
16. Rządcy ziemscy byli przekonani, że to, co czynili, dokonywali swoją władzą i z własnej woli. W rzeczywistości jednak to Duch Święty potajemnie działał za ich pośrednictwem, czynił tak, jak Sam uważał za stosowne.

Biblia jako program Zarządców  jest zhakowana przez istoty „z poza” i dlatego zawiera tzw. Słowo Boże.

Dlatego robię z Biblią to, co doświadczony rybak zapuszczający sieci w morzu (Biblii) i wyciągający sieć pełną ryb przebiera i odrzuca to, co jest płotką, lub jest krabem czy wodorostem itp. Taki rybak odrzuca to, co dla niego jest bez wartości i wybiera to, co ma wartość odżywczą.
Tak ja korzystam z Biblii i słucham mieszkającego we mnie Ducha, który mi poddaje te nadpisane, zhakowane teksty, jakie czytałem i mam w pamięci wersety z Biblii i innych ksiąg, i dzięki temu widzę szerzej i dogłębniej pewne tematy.
Jestem miłośnikiem prawdy, nie cierpię fałszu.
Mam jakiś nie pochodzący z tego obecnego życia wstręt, odrazę do fałszu, wręcz muszę powstrzymywać się, bo nieprawość wywołuje u mnie duchową agresję.
Domyślam się po wielu objawach, że nie prowadzę pierwszego życia, to jest raczej moje któreś doświadczenie życia.
No ale nie chcę się rozpisywać nie na temat.

Po wstępie, czym jest dla mnie Biblia, już wiecie dlaczego nią się posługuję.

Jezus, będąc na Ziemi, przemycił wiele „dziwnych” wypowiedzi, które można zrozumieć tylko będąc na głębszym poziomie duchowym.

Ew. Jana 8:23, Biblia Warszawska
I rzekł do nich: Wy jesteście z niskości, Ja zaś z wysokości; wy jesteście z tego świata, a Ja nie jestem z tego świata.

Ew. Jana 18:36, Biblia Warszawska
Odpowiedział Jezus: Królestwo moje nie jest z tego świata; gdyby z tego świata było Królestwo moje, słudzy moi walczyliby, abym nie był wydany Żydom; bo właśnie Królestwo moje nie jest stąd.

No i są jeszcze inne wersety zawierające głębszą teść, ale zacytuję je później.
Widać wyraźnie pojęcie „nie stąd” „z poza”.
Opisuję ostatnio o materiałach WINGMAKERS  a szczególnie o 5-m wywiadzie Dr Nerudy dlatego, że sam obecnie jestem na tym poziomie doświadczania czegoś, co nazywam HOLODEK, a pojęcie to zaczerpnąłem z serialu STAR TREK, tam było takie pomieszczenie sterowane przez komputer, który wg pewnego zadanego mu programu uruchamiał świat iluzji, wyglądający na prawdziwy.
WMM (WingMakers Materiały) korelują z moimi obecnymi doświadczeniami związanymi z innymi sferami duchowości. Gdyby oni mieli dostęp do wiedzy, jaką ja mam, to zrobiliby niezłe zamieszanie w świecie obecnej religii.
Chociaż wydaje mi się, że są świadomi wiedzy starożytnej, ale widzę, że w ich planie jest informacja i dezinformacja.
Znowu wracając do Biblii, Jezus wyraźnie pokazuje, że my żyjemy w innym świecie i że On nie pochodzi z „tego świata” i wg starej frazeologii Jego Królestwo nie jest „stąd”.
Może trochę opiszę to, co widzę chaotycznie, ale wprawny poszukiwacz prawdy pozbiera kawałki i złoży te puzzle.
Mamy Jezusa, który mówi to, co powyżej.
Więcej, mamy tzw. kuszenie Jezusa i tam pada takie stwierdzenie z ust Diabła, po pokazaniu całego świata ludzi, mówi do Jezusa:

Ew. Łukasza, Biblia Warszawska
4:5 I wyprowadził go na górę, i pokazał mu wszystkie królestwa świata w mgnieniu oka.
4:6 I rzekł do niego diabeł: Dam ci tę całą władzę i chwałę ich, ponieważ została mi przekazana, i daję ją, komu chcę.

No i co, Jezus nie zaprzeczył ani nie wyśmiał go. Reakcja Jezusa jest znakiem, że Diabeł mówił prawdę, co do tego, że to jego świat i on tu rządzi.
Wynika z tego, że Diabeł jest prawowitym władcą tego świata i wszystkich państw, imperiów, unii itp., wg starej frazeologii władcą królestw Ziemi.
Więcej, widać, że władzę na Ziemi daje komu chce wg własnego „widzimisię” (Duch działający w tle).
W księdze Daniela mamy zapisaną próbę nawiązania kontaktu Daniela z Bogiem i po długim czasie Daniel otrzymuje odpowiedz poprzez jednego z aniołów, jaki przedarł się przez zasieki Zarządców, a mamy to zapisane tak:

Ks. Daniela, Biblia Warszawska
10:12 Wtedy rzekł do mnie: Nie bój się, Danielu, gdyż od pierwszego dnia, gdy postanowiłeś zrozumieć i ukorzyć się przed swoim Bogiem, słowa twoje zostały wysłuchane, a ja przyszedłem z powodu twoich słów!
 10:13 Lecz książę anielski królestwa perskiego sprzeciwiał mi się przez dwadzieścia jeden dni, lecz oto Michał, jeden z pierwszych książąt anielskich, przyszedł mi na pomoc, dlatego ja zostawiłem go tam przy księciu anielskim królestwa perskiego…

Tzw. książe anielski królestwa perskiego, nikt inny jak członek personelu  Zarządców.
Wynika z tego, że żyjemy w jakimś świecie, gdzie zza kulis rządzą jakieś nieznane nam istoty, realizujące swój plan.

Jezus mówił także o granicy pomiędzy tymi światami w ten sposób:
Ew. Łukasza 16:26, Biblia Warszawska
I poza tym wszystkim między nami a wami rozciąga się wielka przepaść, aby ci, którzy chcą stąd do was przejść, nie mogli, ani też stamtąd do nas nie mogli się przeprawić.

W Ewangelii Tomasza Jezus wypowiada takie słowa:
5 Rzekł Jezus: „Poznaj to, co jest przed twoim obliczem, a to, co ukryte przed tobą, wyjawi się tobie. Nie ma bowiem niczego ukrytego, co nie zostanie odkryte”.

Kilka wersetów wcześniej mówi:
2 Rzekł Jezus: „Niech ten, który szuka, nie ustaje w poszukiwaniu aż znajdzie. I gdy znajdzie, zadrży, a jeśli zadrży, będzie się dziwił i będzie panował nad Pełnią”.

Tak zacząłem patrzeć na to, co mam przed oczami i widzę, że mamy 23 chromosomy tworzące kod DNA, w obrębie tego kodu rozwijamy się fizycznie i intelektualnie. Zobaczyłem DNA zwierząt. Świat roślin itp.
Żeby się nie rozpisywać, zrozumiałem, że DNA, chromosomy itp. to jest język programowy. To jest program i w ramach tego programu wszystko działa.
Ten świat to wielki holodek.
I razem z nami ludźmi w tym holodeku są umieszczone całe zastępy tzw. aniołów, którzy po objawach, działaniu wszechświatów zorientowali się, że żyjemy w wyrafinowanym holodeku.
Oni próbują to nam powiedzieć.
Mają wielki problem do pokonania – nasz prymitywny umysł, który boi się, chodzi utartymi szlakami i jest krótkowzroczny, wręcz ślepy. I pogadaj tu z takim.
Szukają wyjścia, wyłomu i tym WYŁOMEM, tą BRAMĄ NIEBIOS (mój stary wpis pisany jeszcze słownictwem kościelnym, ale już wtedy próbowano mi pokazać to, co widzę teraz, wtedy nie udało się do końca, no bo właśnie musiałem „odprać” mózg z systemu kościelnego) jest Jezus, zwany Chrystusem, i dzięki Niemu dojdzie do połączenia tego, co „w górze” z tym, co „na dole”. O tym połączeniu opiszę w następnych wpisach.
On zhakował ten system i otworzył drogę do „niebios” i zapowiedział, że na Ziemię na ten świat pośle Ducha Prawdy, który objawi prawdę, a ona nas wyzwoli.
Czyli wynika z tego, że żyjemy w fałszu i wszystko, co czcimy, szanujemy i robimy wynika z programu  Zarządców czy jak mówi Dr Neruda jest to program Marduka.
Jednak najdobitniej o tym, że jest to program tworzący holodek mamy zapisane w Biblii w:

Ks. Izajasza 34:4, Biblia Warszawska
I wszystkie pagórki rozpłyną się. Niebiosa zwiną się jak zwój księgi i wszystkie ich zastępy opadną, jak opada liść z krzewu winnego i jak opada zwiędły liść z drzewa figowego.

Rozpływanie się,
Niebiosa zwiną się jak zwój księgi
opadanie (kojarzy mi się z cyframi opadającymi na dół jak w MATRIX)
To nic innego jak wyłączanie holodeku.
Ktoś to zhakuje i wyłączy ten program.
W filmie STAR TREK obrazowo widać bardzo ładnie wyłączany holodek.
Jak zwija się zwój księgi, ustaje działanie programu, jak w gasnącym świetle zasilacza odłączonego od źródła zasilania. Te wyłączenie mamy opisane wg starej frazeologii w ten sposób:

Ewangelia Tomasza: 40 Rzekł Jezus:
„Krzew winny zasadzono poza Ojcem, a ponieważ nie jest mocny, wyrwą go z korzeniami i zniszczeje”.  

W następnym wpisie WYŁOM będę kontynuował ten wielowątkowy temat.

Chmurka tagów

