Serdecznie witam wszystkich! Strona ta przeznaczona jest tylko dla ludzi odważnych, śmiało stojących w obliczu NIEZNANEGO, nie bojących się NIEPOJĘTEGO, wolnych od ludzkich wyobraźni i mniemań na temat duchowści i Boga oraz celu naszego istnienia. Strona ta nie jest przeznaczona dla zniewolonych tradycją ludzką oraz tych co nie poszukują uczciwie PRAWDY. Tutaj są umieszczone informacje od bezcielesnych, wielowymiarowych ISTOT ŚWIATŁA na temat nadchodzących REWOLUCYJNYCH zmian ŚWIADOMOŚCI ludzkości pomagających w osiągnięciu celu naszego obecnego przeznaczenia, DOSKONAŁOŚCI. Osiągnięcie statusu istoty SUWERENNO-INTEGRALNEJ.

DOWÓD ISTNIENIA BOGA

Oglądałem TV, wieczorne wiadomości.
Zainteresowałem się wypowiedzią bardzo znanego i cenionego naukowca, który jest prawie całkowicie sparaliżowany i porusza się na wózku inwalidzkim dzięki ruchom policzka.
Słyszałem o nim już jakiś czas temu. Oglądałem w internecie jego wypowiedzi na temat fizyki, kosmosu, matematyki itp. Zazwyczaj w swoich wypowiedziach porusza temat istnienia Boga.
W tym wydaniu wiadomości pokazano jego ostatni wywiad, w którym stwierdza, że zbadał matematykę, fizykę i kosmos, i nie natknął się na Boga, wobec tego uznaje, że Bóg nie istnieje.
Kiedy tak z uwagą oglądałem wywiad z tym człowiekiem i słuchałem jego wypowiedzi, w tej samej chwili mój przewodnik, boska część Jego Ducha, mieszkająca we mnie, którą coraz bardziej widzę i słyszę, ten Duch odezwał się do mnie. Wyglądało to tak, że ja siedziałem w skupieniu i słuchałem wywiadu, a On Duch oglądał go także przez moje oczy i słuchał wypowiedzi. Wtedy Duch powiedział do mnie:
„Ja mam dowód na istnienie Boga”
Milczałem i po chwili Duch kontynuował:
„Mogę udowodnić istnienie Boga w bardzo prosty sposób”.
Wtedy spytałem się: „jak”.
Usłyszałem:
„Ten człowiek twierdzi, że nie istnieje Bóg, bo Go nie zobaczył w fizyce i kosmosie.
Nie z tej strony podchodzi do tego zagadnienia. Przy takim sposobie myślenia ma gwarantowane niepowodzenie, nie osiągnie celu. Jeśli zechce szczerze i uczciwie osiągnąć cel zobaczenia Boga, musi zmienić współrzędne oraz wzory i sposób myślenia, które wtedy umożliwią widzenie tego, co jest poza zasłoną.
Dowodem na istnienie Boga jest umysł.
Wszystko, co poznajcie umysłem, stworzył umysł.
Kosmos poznajecie umysłem, więc stworzył go umysł.
To, co nie da się poznać umysłem, nie pochodzi z umysłu.
To, co poznajecie umysłem, stworzył umysł.

W Biblii, w liście Pawła do Rzymian, mamy zapisane takie słowa:
1:18   Albowiem gniew Boży z nieba objawia się przeciwko wszelkiej bezbożności i nieprawości ludzi, którzy przez nieprawość tłumią prawdę.
1:19  Ponieważ to, co o Bogu wiedzieć można, jest dla nich jawne, gdyż Bóg im to objawił.
1:20   Bo niewidzialna jego istota, to jest wiekuista jego moc i bóstwo, mogą być od stworzenia świata oglądane w dziełach i poznane umysłem, tak iż nic nie mają na swoją obronę,
1:21  Dlatego że poznawszy Boga, nie uwielbili go jako Boga i nie złożyli mu dziękczynienia, lecz znikczemnieli w myślach swoich, a ich nierozumne serce pogrążyło się w ciemności.
1:22  Mienili się mądrymi, a stali się głupi.

Chmurka tagów

