Serdecznie witam wszystkich! Strona ta przeznaczona jest tylko dla ludzi odważnych, śmiało stojących w obliczu NIEZNANEGO, nie bojących się NIEPOJĘTEGO, wolnych od ludzkich wyobraźni i mniemań na temat duchowści i Boga oraz celu naszego istnienia. Strona ta nie jest przeznaczona dla zniewolonych tradycją ludzką oraz tych co nie poszukują uczciwie PRAWDY. Tutaj są umieszczone informacje od bezcielesnych, wielowymiarowych ISTOT ŚWIATŁA na temat nadchodzących REWOLUCYJNYCH zmian ŚWIADOMOŚCI ludzkości pomagających w osiągnięciu celu naszego obecnego przeznaczenia, DOSKONAŁOŚCI. Osiągnięcie statusu istoty SUWERENNO-INTEGRALNEJ.

WYŻSZE WARTOŚCI

Nie nadążam z opisywaniem na czas własnych doświadczeń i często wpisy są opóźnione o wiele miesięcy.
Chociaż rozumiem, że czasami nie jest czas coś opisać, a przychodzi taki moment kiedy wiem, że teraz trzeba to opisać i opisuję. Tak jest z tym wpisem.
Wyższe wartości są skutecznym kluczem i zarazem jednym z filarów rozwoju duchowego.
Posługiwanie się nimi świadczy o wysokiej twórczej inteligencji.
Jakiś czas temu, nie widząc postaci usłyszałem głos mojego nauczyciela i mistrza Jezusa Chrystusa.
Powiedział do mnie:

„Kiedy żyłem w ciele na ziemi, byłem świadomy pełnej gamy błędnych ludzkich poglądów, nadziei i wierzeń.
Jednak nigdy nie odbierałem im tych złudzeń. Odbieranie jest bezcelowe i nie ma mocy twórczych i zmieniających. Zawsze starałem się pokazać im wyższe idee. Wyższe idee powodują, że człowiek sam porzuca niższe.
Tak samo ty, idąc moimi śladami, nie odbieraj ludziom ich naiwnej ufności, fałszywej wiary, złudnych przekonań, niskich wartości. Lepiej pokaż im wyższe wartości, ponad ich świadomością, a sami porzucą swoje mrzonki, nałogi, uzależnienia, cały fałsz i nieprawość, choćby posiadały wielką uzależniającą moc, w obliczu wyższej wartości człowiek jest w stanie wzgardzić tym, co miłował i od czego był uzależniony. Odbierając człowiekowi fałsz i złudę, i nie dając wyższych wartości, zostawisz go samego na pastwę jeszcze okrutniejszych ciemności.”

Wtedy przypomniałem sobie zapisane wypowiedzi Jezusa Chrystusa na ten właśnie temat, tylko w innym stylu:

Ew. Łukasza, Biblia Warszawska
11:24  A gdy duch nieczysty wyjdzie z człowieka, wędruje po miejscach bezwodnych, szukając ukojenia, a gdy nie znajdzie, mówi: Wrócę do domu swego, skąd wyszedłem.
11:25  I przyszedłszy, zastaje go wymiecionym i przyozdobionym.
11:26  Wówczas idzie i zabiera z sobą siedem innych duchów, gorszych niż on, i wchodzą, i mieszkają tam. I bywa końcowy stan człowieka tego gorszy niż pierwotny.

Przeanalizowałem swoje życie i zobaczyłem, że cały mój postęp i rozwój rozpoczął się od tego wzoru uświadomienia wyższych wartości.
Więcej, ten wzór działa nawet w modzie. Przykład, mężczyzna zmienia auto na nowszy lepszy model, kobieta porzuca swój najlepszy ciuch dla nowszego i ładniejszego. Zawsze musi istnieć coś lepszego i ładniejszego. Nie można namówić kobietę, by porzuciła swój ulubiony ubiór, dopóki nie zobaczy coś ładniejszego, co zdobędzie jej zainteresowanie, wtedy sama odrzuca to, co jej się tak do tej pory podobało i nie wyobrażała sobie życia bez tego. Kiedy widzi ładniejszy ciuch, uruchamiają się procesy wyobraźni, powstaje zadowolenie i pożądanie, by posiąść to ubranie, tylko w nim chodzić, porzucając stare.
Przy dzisiejszym moim poznaniu mógłbym bez problemu obalić wiele nauk na temat Biblii. Przez ponad 20 lat byłem członkiem kościoła zielonoświątkowego i znając podstawy istnienia tego kościoła, dzisiaj mógłbym bez problemu obalić nie tylko ten kościół, ale i podobne jemu. Tylko to nie ma sensu. Jak widać w wypowiedzi Jezusa, jest to bardzo niebezpieczny stan. Dlatego pouczony przez wyższe istoty, pokazuję wyższe cele, nie zwracając uwagi na niskie, w jakich tkwią ludzie. Tak jak mój mistrz, nie potępiam, ani nie wydaję wyroku, raczej inspiruję do szukania wyższych idei, które mają moc oczyścić i nie zostawić pustym człowieka, ale zapełnić żywym światłem radosnego życia.
Dlatego nie ma sensu się spierać, straszyć, potępiać itp. Nie ma sensu trzymać ludzi uzależnionych w ośrodkach odwykowych, bo to są nieskuteczne środki. Takim ludziom wystarczy pokazać wyższe wartości i sami porzucą swoje uzależnienia. Nie zrozumcie mnie źle, wiem, że takie ośrodki są potrzebne na tym poziomie poznania. Ponieważ lekarz jest sam chory, nie potrafi uzdrowić chorego.

Ew. Łukasza 4:23, Biblia Warszawska
I rzekł do nich: Zapewne powiecie mi owo przysłowie: Lekarzu, ulecz samego siebie.

Dlatego uleczanie jest procesem skutecznym i zaraźliwym.
Uleczony dzieli się z chorym na temat tego, co zastosował i co mu pomogło.
Dlatego nic nie odbieram, tylko daję, dzielę się tym, co sam przeżyłem.
To człowiek nadaje znaczenie wartościom.
Jeśli szuka wyzwolenia ze swoich słabości, to znajdzie je, ale mogą być ludzie z jakiegoś powodu przekonani, że nie chcą zmiany i wtedy wyższa wartość nie zadziała. Ona działa życiodajnie tylko na chorych, którzy chcą być zdrowi.

Chmurka tagów

