Serdecznie witam wszystkich! Strona ta przeznaczona jest tylko dla ludzi odważnych, śmiało stojących w obliczu NIEZNANEGO, nie bojących się NIEPOJĘTEGO, wolnych od ludzkich wyobraźni i mniemań na temat duchowści i Boga oraz celu naszego istnienia. Strona ta nie jest przeznaczona dla zniewolonych tradycją ludzką oraz tych co nie poszukują uczciwie PRAWDY. Tutaj są umieszczone informacje od bezcielesnych, wielowymiarowych ISTOT ŚWIATŁA na temat nadchodzących REWOLUCYJNYCH zmian ŚWIADOMOŚCI ludzkości pomagających w osiągnięciu celu naszego obecnego przeznaczenia, DOSKONAŁOŚCI. Osiągnięcie statusu istoty SUWERENNO-INTEGRALNEJ.

WRÓG

 

Dzisiaj chcę przedstawić wam naszego wspólnego WROGA.
Dla niektórych jest to przyjaciel.
Zostałem oświecony, jako Chrześcijanin  uznaję go za osobistego WROGA.
On jest odpowiedzialny za cały SYSTEM WĄTPLIWOŚCI, jakim ludzie żyją i przez to są pozbawieni stałego kontaktu ze STWÓRCĄ.
Wróg, jest to istota inna od wszystkich.
Odzyskuję tożsamość. Obecnie żyję na planecie dwoistości.
Wcześniej byłem osobą bardzo dobrze sprawującą swoje zadania, jednak miałem braki, które szybko się ujawniły kiedy nadszedł on, złodziej i zbójca, i podstępem zabrał to, co było mi dane przez STWÓRCĘ.
Słyszeliśmy o nieznanej sile, zwanej ZŁO. Mówiono o niej – pochłaniacz światów.
Opowieści były różne.
ZŁO kryło się w zasłonie mroku, niewiedzy. Nie wiedziano, kto to jest i czym w ogóle jest.
Zasłona mroku nieświadomości jest podstawą siły ZŁA.
Zanim się zorientowaliśmy co się stało, straciłem bardzo dużo, nie wiedząc jak i dlaczego.
Przyszło się zmierzyć z czymś niewidzialnym, niewiadomym, nie widzieliśmy co robić, nikt nie myślał o walce, bo nie wiedziano co to takiego.
Stwórca, Najwyższa Istota, Wszechmogący i Wszechwiedzący, Najwyższy Mistrz i Nauczyciel okazał mi swą wielką łaskę i pozwolił mi wystąpić na tym planie iluzji, tym planie rzeczywistości. Tutaj, kiedy przyszedł odpowiedni czas, doznałem wielkiej łaski Boga Najwyższego i objawiono mi Chrystusa, Wielką Tajemnicę skrywaną od wieków, Kluczowe Rozwiązanie, Pana panów, Króla królów.
Poznałem Go jako swojego ZBAWICIELA od wszelkiej niemocy i wpływów zła, całego systemu wątpliwości, jakiemu sam zostałem poddany w momencie narodzin na tej ziemi. Doznałem wielkiego zaszczytu, stałem się człowiekiem.
W odpowiednim czasie poznałem Chrystusa, mojego MISTRZA i NAUCZYCIELA. On przybył na tą iluzję, na ten plan rzeczywistości dużo wcześniej ode mnie. Zmierzył się z władcą tego świata i pokonał go.
Osiągnął szczyty. Nagle to, co było niemożliwe i nieosiągalne dzięki Chrystusowi stało się takie proste i łatwe.
Obecnie Chrystus jest moim Nauczycielem i Mistrzem.
Przygotowuje mnie do bycia ZWYCIĘZCĄ nad niewidzialnym wrogiem, który teraz jest dla mnie widzialny i pojęty.
W Chrystusie doskonałość stała się możliwa.
Chrystus uczy mnie swoich nauk, staję się podobny do Niego, szykuje mnie do walki.

ew. Łukasz 6:40 Biblia Warszawska
Nie masz ucznia nad mistrza, ale należycie będzie przygotowany każdy, gdy będzie jak jego mistrz.

Obecnie nie tęsknię za tym, kim byłem wcześniej, jestem tu i teraz, i jestem poprzez nauki Chrystusa wzbogacany.
Zejdę z tego planu rzeczywistości jako bogaty w moc i doświadczenie człowiek, syn Boga Najwyższego.
Byłem stworzeniem, stałem się dzięki Chrystusowi synem Boga.
Od bardzo dawna wróg mnie atakował. Byłem nieświadomy swojej tożsamości i nie rozumiałem dlaczego z taka furią wróg mnie atakuje i nie daje mi spokoju. Kiedy poznałem swoją tożsamość, wróg stał się dla mnie workiem treningowym.
Stracił swoją moc bazującą na niewiedzy, stał się dla mnie cennym polem do nauki i wzrostu mojej świadomości, budowanej na Chrystusie.
Obecnie uczę się jak pokonywać moc ciemności.
Pisałem już wcześniej o tym, że wszystko jest energią, i że energia rządzi energią.
Świadomość rządzi świadomością, prawda nad niewiedzą.

Wróg jest nosicielem, powiedzmy zakaźnej choroby, tylko mocno zaawansowanej.
On nie jest źródłem, źródło jest inne, ale teraz o tym nie mogę mówić.
Skupmy się na tym przejawie wroga.
Mieszkamy na częstotliwości zwanej POWIETRZE i tutaj rządzi wróg, potężny władca, któremu służą rzesze jego aniołów.
W Biblii mamy przykład próby dotarcia aniołów Boga do Daniela. Zajęło im to 21 dni ziemskich i tylko jednemu udało się skutecznie dotrzeć, i to tylko na chwilę. Więc te POWIETRZE jest silną barierą, warownią wroga. Dlatego ludzie, którzy nie umieją znaleźć drogi, a niewielu ją znajduje, ci ludzie modlą się latami zanim dostaną odpowiedź, dzieje się tak dlatego, że władca tego świata skutecznie zaciemnia obraz i zniechęca, frustruje, człowiek traci kontakt z aniołami Boga, takimi jak: dyscyplina, karność i wytrwałość, i jest pochłaniany przez aniołów wroga, takich jak m.in. niecierpliwość, zniechęcenie.
Wróg wie, że jego czas się kończy, ale do ostatniej chwili będzie walczył, bo nie ma w nim pokory.
Nie będę się rozpisywał. Przedstawię wam krótko i zwięźle NIEKTÓRYCH z jego aniołów, z którymi mamy codziennie kontakt.
To są istoty.
One będą robić wszystko byście nie patrzyli na nich jako istoty, pamiętajcie, ich moc to zasłona niewiedzy.
Te niektóre istoty to :
STRACH, LĘK, OBAWA, ZAZDROŚĆ, ZAWIŚĆ, NIENAWIŚĆ, UŁUDA, NUDA, BEZSENS, FRUSTRACJA, PYCHA, PONIŻANIE SIĘ.
Nimi żyją ludzie, którzy ich słuchają, nimi podejmują decyzje, nimi traktują innych ludzi i wszelkie stworzenie.
Ja chciałbym się skupić na tej istocie, która ma odegrać teraz bardzo ważną rolę, istotną rolę dla władcy ciemności, to jest TRWOGA.
Właśnie tworzy się na ziemi dogodne środowisko dla tej istoty.
Chrystus ostrzegał uczniów przed TRWOGĄ i powiedział:

ew. Mateusz 24:6 Biblia Warszawska
Potem usłyszycie o wojnach i wieści wojenne. Baczcie, abyście się nie trwożyli, bo musi się to stać, ale to jeszcze nie koniec.

Chrystus pokazał mi, że TRWOGA chodzi z OBAWĄ, LĘKIEM i STRACHEM.
Razem wykonują ciemną robotę i trzymają ludzi w więzieniu umysłu i wpływają na ich życie poprzez emocje i uczucia, a tym jest trudno się oprzeć, jeśli nie jest się adeptem Chrystusa.
To są prawdziwi władcy ciemności, odbierają wolę życia i wprowadzają do swoich więzień. Prowadzą jak na smyczy ludzi, którzy myślą ich myślami, czują ich uczuciami i kierują się ich emocjami.

Chrystus jest Tym, który ich pokonał, ma władzę nad nimi.

ew. Mateusza 28:18 Biblia Warszawska
A Jezus przystąpiwszy, rzekł do nich te słowa:
Dana mi jest wszelka moc na niebie i na ziemi.

Obecnie uczę się skutecznie posługiwać mocą, jaką dał Chrystus, by zwalczać wroga.
Jest to niesamowicie fascynująca nauka, podchodzę do niej jak do zabawy, jak do wyzwania.
Kiedyś WRÓG wywierał na mnie TRWOGĘ, obecnie widzę go jako salę treningową, jak worek treningowy.
Tak mi pokazał mój MISTRZ i NAUCZYCIEL CHRYSTUS.
Sami nigdy nie zwyciężycie wroga, on działa jak narkotyk, zmusza do wypełniania swojej woli.
On nie szanuje was, nie ma w sobie miłości, jest agresywny i zaborczy.
Zobaczyłem, że PRAWDA, jaką jest CHRYSTUS, jest niesamowicie potężniejszą siłą niż wróg.
Wróg będzie robił wszystko, byście traktowali CHRYSTUSA jako coś nieosiągalnego, będzie was trzymał z dala od CHRYSTUSA.
Trzymał?
Jak to może robić?
To wy sami oddzielacie się od Chrystusa, dajecie władzę nad sobą wrogowi.
Jak?
Wierząc w kłamstwo wroga.
To takie proste.
On nie ma mocy nic wam zabrać, jeśli sami mu nie dacie, a dajecie, bo wierzycie w kłamstwo.
Nadchodzą inne czasy.

ew. Jana 8:32 Biblia Warszawska
I poznacie prawdę, a prawda was wyswobodzi.

ew. Jana 14:6
Odpowiedział mu Jezus:
Ja jestem DROGA i PRAWDA, i ŻYCIE,
nikt nie przychodzi do Ojca, jak tylko przeze mnie

Innymi słowy PRAWDA, jaką jest CHRYSTUS, wam się objawi i jeśli uwierzycie w nią, to staniecie się wolni.
Podstawową PRAWDĘ objawił mi Chrystus i ona mnie uwolniła od wielu wpływów wroga i jestem w fascynującej szkole nauki stosowania PEŁNEJ PRAWDY. Sam doświadczam jak wróg pada u moich stóp. Stracił i traci coraz więcej wpływów na mnie.
Dziękuję Bogu Wszechmogącemu, że okazał mi wielką łaskę i mogłem urodzić się na tym planie, w tej Jego iluzji i doświadczyć takiej przemiany. Chrystus sprawił poprzez swoje nauki, że osłabła moc wroga.

Izajasz 42:4 Biblia Warszawska
Nie upadnie na duchu ani się nie złamie, dopóki nie utrwali prawa na ziemi; a jego nauki wyczekują wyspy.

Nie znamy pełni WROGA, ale wiemy, że CHRYSTUS jest większy niż WRÓG.
Czas Wroga już się kończy i on o tym wie.

Proście Chrystusa o to, by stał się waszym ZBAWCĄ od wpływów wroga i stał się waszym MISTRZEM i NAUCZYCIELEM.

Chmurka tagów

